• De afdeling Gymnastiek heeft met haar ruim 50 leden een belangrijk aandeel in onze omnivereniging. Deze afdeling is in ons dorp dan ook niet meer weg te denken. Bij onze afdeling staat sportiviteit en plezier centraal. Voor een ieder is er de mogelijkheid om op zijn/haar eigen niveau te sporten.

De afdeling gymnastiek heeft een gevarieerd lesaanbod voor verschillende leeftijden. Er zijn twee gymnastiekgroepen voor kinderen. Al vanaf 3 jaar kan worden deelgenomen aan de gymnastiek en als de kinderen 6 jaar zijn kunnen ze verder in de tweede groep.

Wij geven één keer per jaar een demonstratie van de jeugdlessen, zodat alle ouders, broertjes/zusjes, opa’s en oma’s en andere belangstellenden kunnen zien waar de kinderen wekelijks mee bezig zijn en wat ze allemaal kunnen.

In de lessen moet iedereen sportkleding en gymschoenen aan hebben. Let er hierbij op dat er geen zwarte zolen gedragen mogen worden op de gymvloer.

Kijk voor meer informatie en de actuele lestijden onder de kopjes gymnastiek, salsa-gym, bootcamp en fit en fun 50+.

Heb je belangstelling om één van deze lessen te gaan volgen? Kom gerust een keer kijken en doe dan gelijk gezellig mee. Je mag drie keer kijken voordat je besluit om definitief lid te worden van onze vereniging!

Zie ook onze facebook pagina: Gymnastiek