Fietsclub Epse is opgericht met een duidelijke missie: mensen samenbrengen die houden van fietsen in de natuur, zonder dat prestatie of ervaring de boventoon voert. Of je nu net begint met mountainbiken of al langer op de pedalen staat – iedereen is welkom. De sfeer is ongedwongen, het tempo wordt aangepast aan de groep, en de nadruk ligt altijd op plezier, veiligheid en gezelligheid
Wij zijn een vereinging waar iedereen meetelt. Waar ruimte is voor een grap, een goed gesprek tijdens de pauze én natuurlijk voor het heerlijke gevoel voor samen trappen over Sallandse wegen en tracks.
Of je nu jong of oud bent, fanatiek of recreatief - samen vormen we één peleton
Inmiddels hebben we naast de MTB ook een Gravel tak, maar wil je graag fietsen op de racefiets in groepsverband, stuur dan vooral een berichtje naar fietsen@svepse.nl en laat het ons weten!
Wie weet zien we mogelijkheden om op korte termijn ook andere takken te integreren binnen de vereniging.Hoe mooi zou dat zijn!
Veiligheid begint bij ons zelf. Daarom:
* We rijden als groep: duidelijk, sociaal en veilig
* Wegkapiteins zorgen voor tempo, sfeer en veiligheid
* Bij grote groepen of niveauverschil, splisten we in gelijkwaaardige groepen
Lijkt het je leuk om een keer mee te doen, stap op de fiets en rijd vrijblijvend mee met één van onze tochten. Je hoeft geen ervaren mountainbiker of gravelbiker te zijn - enthousiasme is het enige dat telt! De Fietsafdeling Epse staat open voor iedereen die zin heeft om buiten actief te zijn en het leuk vindt om dit samen te doen!
Voor informatie, aanmelding of eerstvolgende rit: neem contact met ons op via fietsen@svepse.nl
